FANDOM

Korra to młody i nowy avatar.Jej poprzednikiem był Avatar Ang.
Avatar Korra

Avatar Korra

PochodzenieEdytuj

Korra pochodzi z Południowego Plemienia Wody.Z tamtąt też pochodzi Katara.

ŻywiołyEdytuj

Korra z jednym żywiołęm miała problem tym żywiołem było powietrze.Reszta żywiołów jej nie sprawiała kłopotu.Magie wody łatwo mogła opanować, bo pochodzi z Południowego Plemienia Wody.Z ogniem też nie miała problemu.Lecz z ziemią mówiła, że "Maga ziemi też nie przypominam - Korra do Tenzina", ale po małym treningu byłą dobrym magiem ziemi.W końcu też opanowałą powietrze.

RodzinaEdytuj

Jej rodzicami są Senna i Tonraq.Jej ciotecznym rodzeństwem są Desna i Eska, a jej wujem jest Unalaq.Jej chłopakiem jest Mako były chłopak Asami.

Odebranie magiiEdytuj

Korra była wściekła i smutna, że  Amon odebrał jej talent magiczny, ale mogła tkać Powietrze.Katara powiedzała, że prubowała wszystkiego, żeby przywrócić jej magie.Potem nawiązałą kontakt z duchami (avatarami) i Ang przywrócił jej talent magiczny, a z tym dał jej znajomość magii Energii.Gdy przywrócił jej żywioły Korra weszła w Stan Avatara i użyłą wszystkich żywiołów.

Księga 2Edytuj

Korra w księdze drugiej umie kontrolować stan avatara i przywołuje go kiedy chce.W księdze drugiej też będzie poznawała nową technikę, a dokładnie Uspokajanie.Podobno będzie też poznawałą magie Metalu

MagieEdytuj

Korra umie też odbić tkanie krwii.Po spotkaniu Korry z Tarrlokiem przez magie krwii umie też ją odbić.Po przywróceniu magii Ang dał też Korze magie Energii, a Korra użyła magii Energii do przywrócenia magii Lin i całej Policji Republiki.

MiłośćEdytuj

Korra od samego początku lubiła Maka.Potem Mako znalazł sobie Asami.Korra była zazdrosna o Maka, a w końcu jak Korre porwał Tarrlok Mako po znalezieniu Korry mówił Korze, że bardzo się o nią bał.Na końcu wyznał jej miłość ona powiedzała, że Mako nie musi już się podlizywać (po straceniu magii).Potem jak Ang przywrócił jej magie Mako tam był podczas stanu avatara jak Korra odzyskałą magie Korra zauważyła, że tam był Mako i powiedział, że odwzajemnia uczucie Maka i mówi, że też go kocha.
  • Korra pokazuje Tenzinowi magie Powietrza (księga 2)
  • Korra ściga się z Jinorą, Ikki i Meelo
  • Korra przywołuje Stan Avatara
  • Korra w wyścigu przywołuje Stan Avtara i wygrywa
  • Korra i Mako jedzą razem wate
  • Korra po przywruceniu magii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki