FANDOM

Magia Krwi to magia polegająca na pewnej technice.Ta magia pochodzi od magi Wody, użytkownik może kontrolować płyny drugiego człowieka w ten sposub można tkać Krew.Magia Krwi pozwala namanipulowanie daną osobą.Przez większość ludzi ta magia jest uważana najniebezpieczniejszą magią.Odkryła ją pewna wiedźma, która była magiem wody o imieniu Hama.

Przez niektórych ta magia jest uważana za podobną do rusznia marionetek ze względu na ruszanie rękoma.Ta magia wymaga sztywnych dłoni i ciała w przeciwieństwie do magi Wody w, której używa się szybkich i swobodnych ruchów ciała i mięśni.

Ze względu na tą magie jest ona zakazana.Jednak mało kto posiada tą sztukę.Za zwyczaj ta magia może być używana przy pełni księżyca, ale wyjątkami są Yakon, który potem nauczył tej magi swoich synów Tarrloka i Noataka (Amona).Tej magi można też używać za pomocą umysłu użył jej Yakon na rozprawie.

Ta magia została zakazana przez Katare.Nauczyła ją Hama. 
Krew

Magia Krwi znak tworzony.

UmiejętnościEdytuj

Magia Krwi ma wiele różnych zdolności.Jedną z nich i najbardziej znana czyli kontrolowanie ludzkiego ciała i zwierzęcego.Czasami jeśli mag jest odpowiednio wyszkolony może przyczynić się do śmierci ofiary, niszcząc ją od wewnątrz, czy też zminiać temperature krwi.Według niektórych informacji, można wysączyć wszystkie płyny z ofiary, na której magia krwi została użyta podobnie, jak z roślin za pomocą magii wody.Pomimo złych możliwości, magia krwi może zostać wykorzystana w uleczaniu np. zapobiegając utracie krwi przy otwartych ranach.Może łagodzić zakrzepione miejsca, czy też zatrzymać pracę krążenia w danym miejscu, jeżeli grozi ono pracy serca.

Magowie tej techniki są w stanie unieść swoje ofiary w powietrzu tak samo, jak to robią z wodą przy podstawowym wykorzystywaniu żywiołu. Mogą także pozbawić je przytomności przy długotrwałym trzymaniu na uwięzi.

Odbieranie magiiEdytuj

Najwyższa forma magii krwi jest podobna do magii energii - pozwala na całkowite odebranie Magowi jego zdolności. Jedynym znanym użytkownikiem tego rodzaju jest Amon. By odebrać magię, trzeba mieć kontakt fizyczny z osobą.        
  • Amon odbiera magie Zoltowi
  • Tarrlok tka krew Korry
  • Tarrlok tka krew Korry
  • Rosprawa przeciw Yakonowi
  • Hama tka krew szczura
  • Katara tka krew Hamy
  • Amon tka krew Korry i Maka
180px-200px-Zolt being bloodbent

Odbieranie Magii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki