FANDOM

Przekierowanie to magia, która służy do przekierowania innego żywiołu.Tą magie znają tylko Avataksi dlatego, że ta magia służy do przekierowania innych żywiołów i technik.
Przekierowanie

Magia Przekierowania

UżywanieEdytuj

Tej magi używa się do przekierowania innych żywiołów lub technik.Ta magia jest też do przekierowania technik (czyli np. metalu, bo metal jest techniką, która pochodzi od magii Ziemi podobnie jak piasek).Po przez znanie tej magi można przekierować każdy żywioł nie tylko błyskawicę.

Przekierowanie PowietrzaEdytuj

Znanie przekierowania magi Powietrza nie jest potrzebne, bo nie ma wielu magów Powietrza, ale można się tego nauczyć.Najpierw trzeba rękę trzymać otworzoną w pozycji pionowej.Jak rywal zaatakujemagią powietrza to trzeba ten atak złożyć w okrąg wziąść energię z ataku i wystrzelić drugą ręką w rywala.

Przekierowanie WodyEdytuj

Najpierw, żeby przekierować wodę trzeba zamrozić dwa palce u jednej i u drugiej ręki złączyć je i ustawić jak do błyskawicy.Palce przed siebie wtedy woda poleci w palce, a wyjdzie drugą ręką.

Przekierowanie ZiemiEdytuj

Uwaga: Ten nagłowek jest nie zkończony!Nie edytuj go puki nie zajmie się tym ten kto go pisze!

Przekierowanie OgniaEdytuj

RozcięcieEdytuj

Jest to technika (nie magia) polegająca na rozcięciu ataku rywala.Rozcięcie ataku rywala polega na jego przecięcie, a robi to się tak: trzeba złożyć palce (jak do błyskawicy lub pioruna) przesunąć rękę przed siebie, żeby palce były do góry, a ręka przed sobą (w pozycji jak robi się pistolet to ręka trochę do góry) trzeba się skupić, żeby to się i atak zostaje przecięty atak i idzie na boki.Tej techniki można użyć w każdym żywiole lub magi.
  • Iroh przekierowuje błyskawice
  • Magia Przekierowania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki