FANDOM

Woda to jeden z 4 żywiołów.Jej pszeciwny żywioł to Ogień.Avatar Kuruk był avatarem z plemienia wody.
Avatar Water Tribe Wallpaper by SpazChicken

Znak magi Wody

Plemiona WodyEdytuj

Są trzy Plemiona Wody, które tkają wodę: Bagienne Plemię Wody, Północne Plemię Wody i Południowe Plemię Wody.Przez ciągłe ataki magów Ognia na Południowym Plemieniu zostało tylko dwuch magów Wody Katara i Hama.

UżywanieEdytuj

Wody najczęściej się używa do obrony i ataków.Pierwszy mag wody to Księżyc, który kieruje pływami dlatego magowie wody są najsilniejsi podczs nocy, a najlepsi magowie wody mogą też tkać Krew.Są też wyjątki, że magowie krwi mogą używać tej magi podczas dnia.Znanymi magami krwi byli Yakon'e i jego dwoje dzieci Tarrlok i Noatak (Amon).Niektórzy magowie wody mają dar leczenia, dzięki temu mogą szybko uleczyć drobne rany oraz wolno leczyć większe/poważniejsze.Jednym z największych magów wody był Pakku z Północnego Plemienia Wody on też uczył Katarę (która po jego śmierci stała się największym magiem Wody, Leczenia i Krwi) i Anga tej sztuki (Angowi najpierw słabo szła ta sztuka).Katara i Ang mieli córkę Kye, która też potrafi takać wodę.

Jeśli ktoś jest Avataxem może tworzyć wode w sposub prosty do wyjaśnienia.Woda się tworzy z ciała za pomocą powietrza tlenu i innych sposobów.Tak właśnie można stworzyć wode.

Znani magowie WodyEdytuj

Katara (mag wody, krwi i leczenia)

Hama (mag Wody mag Krwi)

Ang (Woda i Krew)

I reszta magów któży uwięzili statek magów Ognia wiele lat temu.

Znani magowie Wody z PółnocyEdytuj

Pakku

Znani magowie Wody z BagienEdytuj

Huu
  • Zwój magi Wody
  • Hama pobiera wode z kwiatów
  • Pakku atakuje Katare magią wody
  • Katara używa magi wody
  • Pakku robi fale
  • Katara z biczem wodnym
  • Katara leczy Anaga wodą z oazy duchów
  • Korra używa na meczy magi wody
  • Avatar Kuruk

Tho

Due

I reszta mieszkańców Bagien

Więcej z Fandomu

Losowa wiki