FANDOM

Ziemia to żywioł używany przez magów Ziemi.Jej przeciwnym żywiołem jest Powietrze.Avatar Kyoshi była avatarem i magiem ziemi.Pierwszymi magami Ziemi były Kretoborsuki.Magowie ziemi mogą używać ziemi jako amunicji i do obrony mogo robić tunele, podnosić głazy i inne rzeczy związane z ziemią.Niektóży magowie ziemi umią takać piasek lub metal.Toph opanowała: Ziemię, Metal i Piasek.To też znaczy, że jest mistrzynią magi ziemi (metal i piasek).
Images (3)

Znak magi Ziemi

Znani magowie ziemiEdytuj

Toph

Ang

Mistrz Yu

Generał How

Bumi

Long Feng

Dy Lee

Yung

Znani magowie ziemi z Legendy KorryEdytuj

Lin Beifong (mag ziemi i metalu)
  • Korra używa magi Ziemi
  • Kretoborsuk sprząta na arenie (odcinek Ślepa Bandytka)
  • Mag ziemi podnosi głazy.
  • Magia ziemi pokazana w czołówce
  • Znak magi Ziemi

Policja Republiki (magia metalu używana)

Bolin

Korra

Tahno (po spotkaniu z Amonem stracił magie)

UżywanieEdytuj

Magi ziemi się najbardziej używa do atków, ale do obrony też są dobre.Jeśli jest się Avataxem można tworzyć żywioły czyli np. wode, ziemie itp.Ziemie można tworzyć przez magie Wytwarzania.Magii Wytwarzania używa się jak błyskawicy złancza się palce kieruje prawą rękę w prawo lewą bierze się ziemie złonczone palce muszą się świecić ziemie na palce tworzy się kula z symbolem ziemi bierze ją się w rękę i wkłada w ciało i magia ziemi wytworzonej jest gotowa i mogę tworzyć ziemie z rąk lub innych części ciała.Tak można zrobić z każdą magią chyba, że ogień to nie, bo on jest do wytwarzania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki